wtorek, 3 listopada 2015

Olivia poleca #4 (muzyka) The Pretty Reckless


The Pretty Reckless jest to amerykańska grupa wykonująca szeroko rozumianą muzykę rockową. Po raz pierwszy w moim polecaniu, przedstawiam wam zespół, którego wokalistą jest kobieta - Taylor Momsen, a nie tak jak dotychczas sami mężczyźni. Grupa powstała w 2009 roku w Nowym Jorku z inicjatywy samej Taylor. Na początku zespół miał się nazywać The Reckless, jednak z powody nacisku wytwórni zmieniono na The Pretty Reckless. Debiutancki album Light Me Up został wydany 31 sierpnia 2010 roku, natomiast pierwszy singiel Make Me Wanna Die miał premierę 13 maja 2010 roku. Utwór znalazł się na pierwszej pozycji zestawienia UK Rock Chart. 

Obecni członkowie

Taylor Momsen - śpierw, gitara
Ben Phillips - gitara, śpiew
Mark Damon - gitara basowa
Jamie Perking - perkusja

Byli członkowie

John Secolo - gitara (2009)
Matt Chiarelli - gitara basowa (2009)
Nick Carbone - perkusja (2009) 

The Pretty Reckless jest post-grunge'owym zespołem. Sama Taylor wspomina, że główny wpływ na powstanie grupy była muzyka takich zespołów jak The Beatles, Soundgarden, czy Nirvana

Kiedyś odkryłam zespół przez przypadek odkrywając muzykę poprzez aplikację Spotify. Natknęłam się na singiel Heaven Knows. Urzekł mnie i tak zaczął się mój romans z Taylor i The Pretty Reckless. Młody zespół,współpracujący z coraz większymi gwiazdami. Drugim argumentem przekonującym mnie do samego zespołu jest mocny wokal, często jeszcze mocniejsze uderzenie samej piosenki! Podziwiam i inspiruję się stylem samej Taylor. Polecam bardzo serdecznie, myślę, że się nie zawiedziecie!

Rock Rude Olivia


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Znajdziesz mnie jeszcze:
Facebook: Rock Rude Olivia
Instagram: @rockrudeolivia




Źródło zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?imgurl=https://fanart.tv/api/download.php%253Ftype%253Ddownload%2526image%253D33348%2526section%253D2&imgrefurl=https://fanart.tv/artist/54f8c12e-571c-4c5a-9f79-5336b39e84b0/pretty-reckless-the/&h=1080&w=1920&tbnid=6Be1COKVR3359M:&docid=pNmXqzhkOt4wyM&ei=ZEo2VuahD8LLygOx9qeYBw&tbm=isch&ved=0CCgQMygJMAlqFQoTCObjgMXe78gCFcKlcgodMfsJcw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz