sobota, 18 lipca 2015

Bourjois 1 Seconde Lakier do paznokci 22 TURQUOISE

Witam ponownie. Wczoraj natchnęło mnie aby pomalować paznokcie na nowy kolor, a mój wybór padł na mój ulubiony lakier od firmy Bourjois. Jest to lakier z serii 1 Seconde o numerze 22 Turquoise. Jego śliczny kolor turkusowy urzekł mnie od pierwszej chwili kiedy go nałożyłam. 
Lakier zakupiłam w Rossmannie za 27 zł. Nie jest to ani tanio, ani drogi. Uważam, że to rozsądny lakier za rozsądne pieniądze. Posiada duży panoramiczny pędzelek, który idealnie pokrywa płytkę paznokcia nawet jednym pociągnięciem. Kolor idealnie kryje i druga warstwa nie zawsze jest potrzebna. Długość wysychania wręcz zachwyca. Wystarcza mniej niż minuta, aby nasze paznokcie były już suche. Lakier ma to do siebie, że nie pozostawia smug i ciężko odpryskuje - znaczy się ładnie, długo trzyma się płytki paznokcia i nie odpryskuje. 

Serdecznie zapraszam do polubienia mojej strony na portalu Facebook Rock Rude Olivia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz